Toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Fiksu Ruoka Oy, y-tunnus 2765986-8. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Hyväksymällä nämä toimitusehdot, verkkokaupan asiakas todistaa tutustuneensa kaupankäynnin ehtoihin.

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan aina verkkokaupasta osoitteesta www.fiksuruoka.fi. Ostoskoriin saat lisättyä halutun määrän tuotteita määrittelemällä ensin halutun määrän nuolilla tai kirjaamalla määräkenttään halutun määrän ja painamalla ostoskori-kuvaketta tuotteen alta. Ostoskorin sisältöä voit tarkastella klikkaamalla sivun oikeassa ylälaidassa olevaa Ostoskori-kuvaketta. Muista tarkastella ostoskorisi sisältöä ennen kuin etenet maksuvaiheeseen. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Minimitilaus

Minimitilauksemme on 20€ (tuotteiden arvo). Valitettavasti emme pysty toimittamaan alle 20€ tuoteostoksia varastointi- ja kuljetuskustannuksista johtuen.

Toimitustavat ja -kulut

Toimitamme tuotteet Suomessa DB Schenkerin tai Matkahuollon välityksellä. Valittavanasi on joko nouto DB Schenkerin tai Matkahuollon noutopisteestä tai Matkahuollon kotiinkuljetus.

DB Schenkerin Noutopistepaketti (noutopiste)

Tilaus toimitetaan arkisin vastaanottajalle lähimpään (tai asiakkaan valitsemaan) DB Schenkerin noutopisteeseen.

DB Schenkerin paketit voit noutaa R-Kioskeilta ja Schenkerin noutopisteiltä ympäri Suomea.

Toimituskulumme DB Schenkerin Noutopistepaketille ovat:

3.90€, 0-20 kg
7.90€, 20-40 kg
11.90€, 40-60 kg
14.90€, 60-80 kg

Yli 59€ tilauksiin (tuotteiden yhteen laskettu arvo) tarjoamme ilmaisen toimituksen DB Schenkerin noutopisteille.

Kyseisen toimitustavan maksimipaino on 80kg. Yli 20kg paketit lähetetään useammassa laatikossa siten, että kunkin laatikon maksimi paino on 20kg. Kullekin laatikolle tulee erillinen seurantakoodi.

Matkahuollon Lähellä-paketti (noutopiste)

Tilaus toimitetaan arkisin vastaanottajalle lähimpään (tai asiakkaan valitsemaan) Matkahuollon noutopisteeseen.

Matkahuollon paketit voit noutaa yli 1100 noutopaikasta ympäri Suomea.

Toimituskulumme Matkahuollon Lähellä-paketeille ovat:

6.90€, 0-15 kg
9.90€, 15-30 kg

Matkahuollon Bussipaketti (noutopiste)

Tilaus toimitetaan Matkahuollon asemalle tai Matkahuollon asiamiehelle. Yht. yli 400 noutopistettä. Suositeltava vaihtoehto yli 30kg painaville lähetyksille. 

Toimituskulumme Matkahuollon Bussipaketille ovat:

6.90€, 0-15 kg
9.90€, 15-30 kg
12.90€, 30-40 kg
14.90€, 40-50kg
16.90€, 50-60kg
19.90€, 60-110kg
24.90€, 110-165kg
29.90€, 165-220kg

Kyseisen toimitustavan pakettikohtainen maksimipaino on 55kg.Tätä painavemmat tilaukset tulevat useammassa paketissa.

Matkahuollon Jako-paketti (kotiinkuljetus)

Tilaus toimitetaan arkisin vastaanottajalle perille asti koko maassa. Kuluttaja-asiakkaiden kohdalla jakeluaika sovitaan etukäteen soittamalla tai tekstiviestillä.

Toimituskulumme Matkahuollon kotiinkuljetukselle ovat:

11.90€, 0-10 kg
14.90€, 10-20 kg
15.90€, 20-30 kg
17.90€, 30-40kg
19.90€, 40-60kg
24.90€, 60-110kg
29.90€, 110-165kg
34.90€, 165-220kg

Kyseisen toimitustavan pakettikohtainen maksimipaino on 55kg. Tätä painavemmat tilaukset tulevat useammassa paketissa.

Nouto (Nouto Fiksuruoka.fi:n varastolta)

Asiakas noutaa tilauksen Fiksuruoka.fi:n varastolta (Warasto Finland Oy) osoitteesta Jonkankatu 4, 20360 Turku. Noutopiste on auki arkipäivisin klo 7-16. Saat erillisen ilmoituksen sähköpostiisi, kun tilaus on valmis noudettavaksi. Tilaus on noudettavissa 14 vuorokautta sähköpostiin tulleen ilmoituksen jälkeen.

Nouto on ilmainen, joten tilaukseen ei tule toimituskuluja!

Noutopiste sijaitsee varastorakennuksen Ohitustien (E18) puoleisessa päässä kuvan osoittamassa paikassa. Noutopisteen ovessa on kyltti "Fiksuruoka.fi, NOUTOPISTE". Saat tilauksesi näyttämällä tilausvahvistusta varaston henkilökunnalle.

Noutopisteen tarkka sijainti osoitteessa Jonkankatu 4, 20360 Turku.

Toimitusajat

Pyrimme lähettämään kaikki tilaukset arkisin vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä. Jos tilauksen lähetys jostakin syystä viivästyy, olemme yhteydessä asiakkaaseen mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Teemme kuitenkin aina parhaamme, että ehtisimme käsitellä tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Toimitus kestää yleensä noin 1-3 arkipäivää sijainnistasi riippuen.

Toimituksen seuranta ja nouto

DB Schenker ja Matkahuolto lähettävät asiakkaalle sähköisen (tekstiviesti/sähköposti) tai kirjallisen ilmoituksen lähetyksen saavuttua noutopisteeseen. Fiksu Ruoka ei voi vaikuttaa noutoilmoitusten saapumiseen, mutta paketin seurantakoodin voi tarvittaessa pyytää uudelleen asiakaspalvelun kautta. Huomioithan, että löydät seurantakoodin myös sähköpostin tilausvahvistuksesta. Asiakas voi noutaa lähetyksensä noutopisteestä myös ilman vastaanotettua noutoilmoitusta todistamalla henkilöllisyytensä ja esittämällä lähetyksen seurantakoodin.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan aina tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:

Pankit: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-Pankki
Kortit: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club, JCB
Paytrail tili: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard, Diners Club, JCB

Paytrail-tili

Mitä jos verkossa ostaminen olisikin helpompaa? Paytrail säästää sinut toistuvilta toimitus- ja maksutietojen syöttämisiltä verkko-ostoksilla. Rekisteröidy ja liitä korttitietosi (debit tai credit) käyttäjätiliisi vain kerran. Jatkossa vahvistat ostoksesi tuhansissa eri verkkokaupoissa yksillä tunnuksilla. Palvelu on ilmainen. Näin se toimii:

1. Siirry verkkokaupassa maksamaan ostoksesi. Luo ilmaiset Paytrail-tunnukset maksun yhteydessä, tunnistaudu pankkitunnuksillasi ja jatka maksamaan.

2. Lisää maksukortti (debit tai credit). Kortin tallentaminen ja maksaminen on turvallista.

Tiedot tallentuvat turvallisesti Paytrailin palveluun. Voit kirjautua milloin vain käyttäjätilillesi uudestaan Paytrail.comissa ja tutustua ostohistoriaasi sekä hallinnoida käyttäjätietojasi. Jatkossa vahvistat ostoksesi yksillä tunnuksilla tuhansissa eri verkkokaupoissa!

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Tilauksen muokkaus ja peruutus

Jos haluat muokata tilaustasi tai peruuttaa sen, ota yhteyttä osoitteeseen info@fiksuruoka.fi tai laita meille viestiä täältä löytyvällä keskustelu -ikkunalla. Huomioithan, että kaikki tilaukset pyritään lähettämään arkisin vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä.

Vaihto- ja palautusoikeus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus, jos tilauksen yhteisarvo ylittää 30 euroa (sis. alv). Teemme aina kaikkemme, että löydämme yhdessä sinua tyydyttävän ratkaisun. Ole siis mielellään meihin yhteydessä sähköpostitse (info@fiksuruoka.fi) tai täältä löytyvällä keskustelu -ikkunalla ennen, kuin palautat tuotteet meille.

Tavaran noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruuttamiseen. Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on 10 euroa, joka pidätetään palautettavasta kauppasummasta. Maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista.

Viallinen tai väärä tuote

Mikäli vastaanotat väärän tai viallisen tuotteen, ota yhteyttä Fiksuruoan asiakaspalveluun niin pian kuin mahdollista niin löydämme varmasti sinua tyydyttävän ratkaisun asian ratkaisemiseksi.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai sinulle on toimitettu väärä tuote, olethan meihin yhteydessä sähköpostitse (info@fiksuruoka.fi) tai täältä löytyvällä keskustelu -ikkunan avulla.

Tietosuoja

Fiksuruoka.fi pyrkii suojaamaan käyttäjän ja asiakkaan yksityisyyttä ja on sitoutunut noudattamaan tämän tietoturvaselosteen mukaisia keinoja tiedon säilyttämiseksi ja suojaamiseksi. Tietoa käytetään vain palvelun tarjoamiseksi, sekä sen laadun takaamiseksi ja parantamiseksi. Tilatessaan asiakas myöntää Fiksu Ruoka Oy:lle oikeuden käsitellä tilaukseen liittyvää tietoa palvelun tarjoamiseksi. Täydellinen tietosuojaseloste löytyy täältä.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kampanjat

Tuotteet

Oma tili

Tietoa meistä

Ostoskorisi on tyhjä