Tilauksen seuraaminen

Haluatko tietää, missä Fiksuruoka-pakettisi parhaillaan menee?

Voit seurata tilaustasi valitsemasi kuljetusyhtiön seurantapalvelussa. Tätä varten tarvitset vain toimitusvahvistuksen sisältämän seurantakoodin. Saat toimitusvahvistuksen sähköpostitse otsikolla "Tilauksesi on lähetetty (#tilausnumerosi)", kun olemme käsitelleet tilauksesi ja paketti lähtenyt varastoltamme kuljetusyhtiön matkaan.

Seurantasivulle pääset siirtymään alla olevista linkeistä.

DB Schenker lähetysten seuranta
Matkahuollon lähetysten seuranta
Postin lähetysten seuranta

BudBee lähetysten seuranta - Saat tekstiviestillä linkin seurantaan, kun pakettisi on lähetetty varastoltamme.

Miltä seurantakoodi näyttää?

Seurantakoodi on pitkä numero/kirjainyhdistelmä. Mikäli olet tehnyt tilauksen kirjautuneena sisään, löydät seurantanumeron kätevästi myös Oma tili -sivun alareunasta klikkaamalla kyseisen tilauksen tilausnumeroa. Jos tilauksesi on lähtenyt matkaan useassa paketissa, myös seurantakoodeja saattaa usein olla monta (yksi seurantakoodi/paketti).

Mitä tehdä, kun toimitus ei etene?

Mikäli pakettisi toimitus tuntuu kestävän kauan ja seuranta näyttää jumiutuneen paikoilleen useiksi päiviksi, voit olla yhteydessä suoraan kuljetusyhtiön asiakaspalveluun ja varmistaa, missä pakettisi kulkee.

Mikäli sinulla on ongelmia tai kysyttävää paketin seurannasta, voit myös laittaa meille viestiä!

Kampanjat

Tuotteet

Oma tili

Tietoa meistä

Asiakaspalvelu

Yleistä

Ostoskori

Vielä 0 € ilmaiseen toimitukseen

Ilmainen toimitus saavutettu!

0 €
35,00 €

Koskee toimituksia DB Schenkerin noutopisteille.

Ostoskorisi on tyhjä