Suosikit

Toimitus- ja maksutavat

Toimitusaika

Toimitusaikamme on tällä hetkellä

1–3 arkipäivää

Toimitustavat

Kaikki tuotteet toimitetaan Keravalla sijaitsevalta varastoltamme. Sopivan toimitustavan voit valita näistä vaihtoehdoista:

Toimitustapa

Hinta

Kampanjahinta

BudBee kotiinkuljetus

3,90€

Ilmainen kun ostat yli 60€

Postin toimitus postiin tai automaattiin

3,90€

Ilmainen kun ostat yli 50€

Postin kotiinkuljetus

7,90€

Ilmainen kun ostat yli 80€

Matkahuolto Lähellä-paketti (noutopiste)

2,90€

Ilmainen kun ostat yli 39€

Matkahuolto Jako-paketti (kotiinkuljetus)

7,90€

Ilmainen kun ostat yli 80€

Ehdotamme sinulle automaattisesti lähintä noutopistettä, kun täytät kassalla postinumerosi ja valitset sopivan toimitustavan.

Toimituskulujen hinta riippuu tilauksen kokonaispainosta. Tarkemmat toimituskulut painon mukaan löydät toimitusehdoista. Yrityksille on lisäksi saatavilla Posti Express paketti ja rahti toimitustavat. Lue lisää.

Tilauksen seuraaminen

Haluatko tietää, missä Fiksuruoka-pakettisi parhaillaan menee?

Voit seurata tilaustasi valitsemasi kuljetusyhtiön seurantapalvelussa. Tätä varten tarvitset vain toimitusvahvistuksen sisältämän seurantakoodin. Saat toimitusvahvistuksen sähköpostitse otsikolla "Tilauksesi on lähetetty (#tilausnumerosi)", kun olemme käsitelleet tilauksesi ja paketti lähtenyt varastoltamme kuljetusyhtiön matkaan.

Seurantasivulle pääset siirtymään alla olevista linkeistä.

Matkahuollon lähetysten seuranta

Postin lähetysten seuranta

BudBee lähetysten seuranta - Saat tekstiviestillä linkin seurantaan, kun pakettisi on lähetetty varastoltamme.

Miltä seurantakoodi näyttää?

Seurantakoodi on pitkä numero/kirjainyhdistelmä. Mikäli olet tehnyt tilauksen kirjautuneena sisään, löydät seurantanumeron kätevästi myös Oma tili -sivulta klikkaamalla kyseisen tilauksen seurantakoodia. Jos tilauksesi on lähtenyt matkaan useassa paketissa, myös seurantakoodeja saattaa usein olla monta (yksi seurantakoodi/paketti).

Mitä tehdä, kun toimitus ei etene?

Mikäli pakettisi toimitus tuntuu kestävän kauan ja seuranta näyttää jumiutuneen paikoilleen useiksi päiviksi, voit olla yhteydessä suoraan kuljetusyhtiön asiakaspalveluun ja varmistaa, missä pakettisi kulkee.

Mikäli sinulla on ongelmia tai kysyttävää paketin seurannasta, voit myös laittaa meille viestiä!


Maksutavat

Fiksuruoka-tilauksesi voit maksaa aina turvallisesti maksutavasta riippumatta. Maksu tapahtuu aina yhteistyökumppanimme Klarnan Checkout -palvelun kautta. Maksutapa valitaan kassalla ennen tilauksen vahvistamista.

Sopivan maksutavan voit valita näistä vaihtoehdoista:

• Klarna-lasku sähköpostiin: 30 päivää maksuaikaa ilman lisäkuluja

• Verkkopankkimaksu (useimmat verkkopankit) tilauksen yhteydessä

• Pankki- tai luottokorttimaksu tilauksen yhteydessä

• Pilko maksut eriin (lue lisää maksutavasta Klarnan sivuilta)

• MobilePay sovellus

Klarna-laskun saat sähköpostiisi parin arkipäivän sisällä tilauksestasi.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.