Jotain mielen päällä?
Mikäli jokin asia palveluumme liittyen mietityttää, saat pika-apua usein kysyttyä -osiostamme, josta löydät vastauksia meiltä useimmin kysyttyihin kysymyksiin!
Vieläkin jotain mielen päällä?
Jos vastausta ei löytynyt, niin ei hätää – mahtava asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään! Vastaamme kaikkiin viesteihin saapumisjärjestyksessä yleensä yhden arkipäivän kuluessa.
Chat:
Nopeiten saat meihin yhteyden sivun alakulmassa olevan chat-ikkunan kautta. Asiakaspalvelumme aukioloaikoina (arkisin 9.00–17.00) asioit chatissä suoraan ihanan aspatiimiläisen kanssa.
Chat-keskustelu säilyy sivulla, joten voit helposti jatkaa keskustelua palaamalla tälle sivulle myöhemmin. Jos jätät keskusteluun oman sähköpostiosoitteesi, saat myös ilmoituksen uusista viesteistä sitä kautta.
Sähköposti:
Voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@fiksuruoka.fi. Jos viestisi koskee tehtyä tilaustasi, jätäthän viestiin myös tilausnumerosi, niin pääsemme palvelemaan sinua mahdollisimman sujuvasti!
Asiakaspalvelumme on arkisin paikalla 9.00–17.00 ja vastaamme kaikkiin viesteihin saapumisjärjestyksessä normaalisti yhden arkipäivän kuluessa.
Yhteystiedot:
Toivomme yhteydenottoja ensisijaisesti yllä olevilla tavoilla, sillä näin voimme yleensä palvella sinua mahdollisimman nopeasti. Voit kuitenkin myös soittaa meille: 020 730 7070 (puhelun hinta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min). Palvelemme puhelimitse arkisin klo. 10–15.
Fiksu Ruoka Oy
Porkkalankatu 3, 00180 Helsinki
info@fiksuruoka.fi
2765986-8
Yhteys tiimiläiseen:
Kiinnostaisiko yhteistyö tai haluaisitko kuulla lisää meistä ja tarinastamme? Löydät muun muassa johtoryhmän ja team leadereiden yhteystiedot täältä.